PeNcintA nOVel-H

2:52 PM



Ape tue? nak tahu....
Novel-H = Novel HLovate
Ini
Jemari Seni(JS) punya anak..hehe..

Siapa HLovate?
hurm,,tak dapat dikenalpasti identitinya, rahsia lah..
tapi tak kisah lah, asalkn HLovate punya fans(termsuk aku ye.  :D ) bahagia dgn tulisan2 hlovate, gembira dengan cerita2 luar alam hlovate, tersenyum dengan contengan2 petala kelapan hlovate, menangis dengan lakaran2 keinsafan hlovate....
itu dah cukup memuaskan hati....

**** @--^--- ****


aA+bB
Cinta itu jatuh dari langit atau dari hati?
'Semua orang belajar, semua orang membesar, tetapi tidak semua menjadi dewasa. Selagi hidup bersama masa, maka selagi itu juga, yg hidup itu dewasa bersama usia..'

TOERI:
a. membesar dan belajar dgn pengetahuan serta pengalaman adalah suatu cabaran.
b. membesar dan belajar tentang hidup serta mengenali diri sendiri adalah suatu hakikat yg tdak dpat dielak.



tuNas
" I'm Panah Arjuna. I spread the love "



ContEngAn JalANan
' The life in this world is a transient shade.'



RoOftOp RaNt
" Ini hikayat sebuah bicara, bicara bumbung namanya.."

Hidup tak selalunya lawa, tak selalunya ada pelangi.
Kalau nak kata a bed of roses pun, duri-durinya tetap ada
kadang2 calamity tu datang dan waktu tu rasa macam 
kena gelek ke bumi dek ahli sumo
rasa macam dah tak mampu bangkit
Tapi walau apa pun yg jadi, ingat apa yg Dia selalu pesan
Allah takkan bebankan hamba-Nya dgn apa yg dia tak mampu...



vErsUs



5 tHun 5 bUlan

maklumat lanjut boleh klik link kt bawah ya.. :D

You Might Also Like

4 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Informasi

Travel & Beauty Blog

Sponsored