New hEadEr

1:32 AM



eeerrmmm....

~speecless sebenarnya~
usha je la pic kat bwah nie erk..
hehe
senyum,tak perlu kata apa2..



jadinya..terima kasih ya kat Mr.Izzuddin,,
sbb awk, maka
terhasillah entry baru saya hari nie~

old header..
jasamu dikenang..ngee~



new header..
welcome to my blog..ngee~
hehe,,comel tak
as simple as possible~
by the way, dhira mmg dah lama xtkar header baru 
so, ni kira header 2012 lah yer.. hehe

akan di tukar lagi dlam masa terdekat.. 
(request dari shadhira kpda mrizzudin)
..hehe..



selepas sehari,
tada...


sebab Dhira suka sangat kat sasuke
jadi tak boleh la tinggalkan dia sensorang kan?.. kan?
~story tamat~


suka?boleh komen..nak jadi silet reader pun okey,..

You Might Also Like

8 Comment

  1. tau tak pe...buat dalam masa 5 minit,, hehe,,

    ReplyDelete
  2. hehehe...
    ok ape header sebelumnye tuh?

    ReplyDelete
  3. @zaarz,header sebelumya,, yg old header tu.. serabut kan?.. mmg patut pun ada org kata huduh,, huhu

    ReplyDelete
  4. haha..ak daa bace ...abaikan aje mr.a tuuh.. :)

    ReplyDelete
  5. @cik ekin~huhu...sha dhira mmg abaikn dia pun.. huhu

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Heart 1

Travel & Beauty Blog

Sponsored