::No Title::

7:45 PM




Assalamualaikum all peeps, Selamat Hari Pekerja ya.. kpda yg bekerja..  
Seronoknya cuti kan. Tapi still, cuti2 pun bnyak keje, Betul tak. Moga Allah permudahkan urusan kita semua. Amin..Entry pertama bulan Mei kali nie, tada...



Ni poster tuk projek SPARK dhira..
buat time pepagi buta-time-org-tido-mimpi-indah..hihi
Alhamdulillah, siap jugak benda alah nih.. 
Bz dgn assgmnt, kuliah, tutorial, test..
Even siang hari berjemur-kawad tgh2 pdg kawad.. sbb tak lama lagi dhira 
akan ditauliahkansebagai Pegawai Muda Pertahanan Awam..insyaAllah..
So, kawan2.. apa yg dhira nk cakap kat sini,
Takde satu benda pun yg boleh tolong diri kita, melainkan kita yg tlg diri kita sendiri.
So, kita mesti berdiri di atas kaki sendiri dan mesti yakin dgn apa yg kita buat,
Ya, kita hnya mmpu merancang, tapi Allah yg menentukan segalanya.
Dan, ketentuan dan perancangan Allah itu adalah sebaik2 perancangan..
Dan apa pun yg berlaku, kita mesti ingat yang....

there's always something to be thankful and grateful for
every single second,every single moment,every single day.
well,you're still breathing,still living,are you not?
- hlovate-

okey dah utk hari ini.
Selamat berbahagia semuanya.

You Might Also Like

0 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Heart 1

Travel & Beauty Blog

Sponsored