No Title : Mr.Book and Mr.Blog

by - March 29, 2013



Greeting and Assalamualaikum.
Salam sejahtera dan selamat pagi.

Idea nak update blog pergi meninggalkanku bertapak-tapak jauh.



"Nak pergi mana Mr.Brillian Idea?" tanyaku kepada Mr.BI.

Jawabnya, "I nak pergi mencurah idea dekat assignment Miss Shad yang 
tinggi melangit. Malas betul budak tu sekarang ni. Kerjanya asyik berkepit 
dengan Mr.Blog saja, ditinggalkannya Mr.Book Hensem terkapai-kapai."
Geleng kepala Mr.BI sambil bercerita.

"Ohh, awak perli saya ya Mr.BI. Kiranya Mr.BI ni nak jadi pendamai
lah ye,
 nak jadi hero keseimbangan antara Miss Shad dengan Mr.Blog and Mr.Book Hensem.
 Baiknya awak Mr.BI". Jawabku jujur sambil muka tunduk bawah.

"Iya lah, kalau saya tak buat macam tu, memang tunggang-terbalik lah dunia Miss Shad. 
Saya tau saya baik. Hehe." Senyum Mr.BI sambil mencerun memandang Miss Shad.

"Hehe, thanks Mr.BI. Sebab tu lah saya sayang awak lebih. Teman saya
buat kerja ya Mr.BI. Jangan tinggalkan saya taw. Janji ye." Kataku pada Mr.BI.

"Ya, saya janji. InsaAllah. Dan saya sayang Miss Shad jugak". Blushing.


Done merapu+merepek. Haha. Okeylah, nak pergi date dengan
Mr.Book Hensem pulak. Mr.Blog jangan merajuk ya.
Nanti petang kita keluar sama ya. I love you.. Both of you.

You May Also Like

0 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You