"Simple GiveAway Bintang Mencari Cinta By Cik Akak"

3:28 PM


Greeting and Peace be upon You
Joining an awesome Giveaway.


Sebab apa awesome? Boleh karang2 ayat cinta woo..
Ditag oleh Ika. Thanks sweetheart. 

Dengarkan 
hatiku berbicara, 
Bicara Cinta namanya.

Bicara tentang cinta,
Bicara tentang kita,
 Hikayat aku dan dia.
Hikayat kami berdua.

Aku
Meluah rasa,
Memendam derita,
Menganyam sengsara,
Merintih mengharap bahagia.

Kau,

Diam seribu bahasa,
Tanpa nota dan kata,
Membiarkan aku berduka,
 Membiarkan aku tangisi lara.

Orang cakap, tak kenal maka tak cinta. Jadi kami berkenalan. 

Kami menjalin cinta.
Tetapi apakan daya, jodoh tak bersama. Terpisah jua kasih dan cinta kita.
Aku doakan kau bahagia. Didunia dan diakhirat sana. 




Okey then.. Saja nak hilangkan stress. Even, memang out lah 
penulisan yang lintang-pukang ni, sebab hati pun tengah duka lara.

Jom ramai-ramai join Giveaway ni.
Tamat Malam ni ye. (17.5.2013- Jam 8 malam)

Tag : Iha | Cik Eqin

You Might Also Like

3 Comment

  1. Makseh dik sudi mencari cinta bersama cik akak....

    semak link cinta adik kat sini...

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/senarai-peserta-simple-giveaway-bintang.html

    ReplyDelete
  2. All the best dear.mane tahu ade rezeki jd dr. cinta =)

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Informasi

Travel & Beauty Blog

Sponsored