Kenapa Dian'z Vitamin C & E sangat Istimewa

10:37 AM

Greetings and Assalamualaikum to all.
Selamat pagi semua, semoga hari ini lebih baik dari semalam.

Hari yang indah dan nyaman selepas hujan turun di pagi hari. Semenjak dua menjak ni, cuaca mendung saja kan. Shad pernah terbaca dalam satu novel ni, dia cakap setiap titisan hujan itu, ada satu malaikat yang ditugaskan untuk mebawanya. Bayangkan bila hujan lebat, betapa ramainya malaikat yang turun kan. Sebab tu la bila hujan, orang cakap, hujan tu membawa rahmat, bila kita berdoa waktu hujan, insyaAllah ada rahmat dan berkatnya, semoga dimakbulkan doa kita. MasyaAllah.


Ok, balik kepada topik kita, shad nak cerita sikit keistimewaan Dian VitC ni.

Kenapa dian'z vitamin C & E sgt istimewa untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap? Inilah istimewanya : 

~ 12000mg setiap hari ( wow ! )
~ sedap ! berperisa BERRY ( boleh di isap, kunyah atau telan )
~ jimat ! sebotol 60 biji untuk dua bulan ( untuk kesan lbeh cpt 1 bulan)
~ 2 biji sehari ( pagi dan malam selepas makan)
~ mempunyai kelulusan kkm
~ pratikal , tablet yang kecik ,tidak seperti ubat
~ kesan seawal 3 hari
~ sesuai untuk ibu mengandung dan menyusu


******************************************
" muka nampak basah-basah tak payah mekup..nak order lagi untuk kawan-kawan sekali.."

******************************************
dapatkan kulit licin tanpa cela harini ! feedback from customer : "kulit saya teruk dengan parut jerawat, kemerah-merahan mcm naik ruam. selepas amalkan vit Dian lebih dari 3 mgu, alhamdulillah merah-merah tu da kurang. masih ada parut ,tapi sejak ambik vit ni, kulit berminyak da berkurang. parut2 da kering dan jerawat pun makin surut. InsyaAllah, saya nk amalkan ambik vit ni secara berterusan untuk tgk kulit makin sihat lepas ni." -- jerawat makin surut

******************************************
"3 HARI PERTAMA KULIT KURANG BERMINYAK ..selepas 27 HARI AMALKAN DIAN VITAMIN. KULIT CERAH.. PARUT KESAN2 HITAM SEMAKIN PUDAR. pada akk kesan ni agak cepat sebab Akak tak pakai apa2 jenis skincare. Just guna pencuci muka utk luaran..Then, Dian nye produk ni mmg tk naikkan berat bdn. Sbb sjak dua mggu lpas akak on diet..and berat bdn turun!!.So mmg betul vit c dian’z mmg tkde wat berat bdn naik..masa tk diet pn berat bdn maintain je" -- dian 'z vitamin tak megemokkan ok !!

******************************************


 
Dian'z Vitamin C & E 12000mg

Gabungan daripada extra berry..mengahasilkan vitamin C & E dan menggunakan collagen dari sumber ikan talapia.. tidak meberikan kesan alahan jika anda alergik kepada seafood seperti collagen marine.. 

ALERGIK IKAN TALAPIA TIDAK DI GALAKKAN AMBIL

1 botol : 60 biji tablets : RM80 -sem / RM85-ss :: Inc Postage

KANDUNGAN:
2000mg pure collagen
2000mg glutathione
1000mg vitamin c dari oren
10000mg vitamin e dari buah maquiberry

Fungsi utama :
✿mencerahkan kulit seluruh badan
✿melembabkan kulit
✿mencantikkan kulit
✿merawat jerawat,jeragat dan sel kulit mati.
✿ 6000mg setiap tablet (consume 2 biji =12000mg)
✿ berperisa berry (masam2 manis)
✿ sebotol 60 biji utk sebulan
✿ Dua biji sehari (pagi & malam selepas makan)
✿ Pure Collagen berasaskan IKAN TALAPIA
✿ Tiada Gelatin & 100% HALAL
✿ Produk MUSLIM BUMIPUTRA & kilang bertaraf GMP
✿ Mempunyai SIJIL KKM yang SAH

✔ sesuai untuk lelaki & wanita berusia 16 tahun ke atas
✔ ALERGIK SEAFOOD? tiada masalah, kerana tidak menggunakan PMC (pure marine collagen)
✔ AWAS! Alergik ikan TALAPIA, anda tidak dibenarkan mengambil produk ini


For more info dan testimoni KLIK HERE
WhatApp Shad 0134089328 for order. Beli banyak, kita bagi lagi murah. Hehehe.

You Might Also Like

5 Comment

  1. kne telan ke blh kunyah2 hisap? ada perisa ke?

    ReplyDelete
  2. @Farah Waheda Wahidtq sis :D
    @Mila Hilas boleh kunyah2 dan boleh jugak nak kulum/isap.. berperisa berry (masam2 manis)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kalau boleh elakkan minuman bercafein.. tapi kalau itu fav zima, kena kurangkan sikit la pengambilannya ya.. dan kalau boleh, jarakkan pengambilan cafein dlm 3-4 jam dengan vitamin ya.. thank you..

      Delete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Informative

Travel & Beauty Blog

Sponsored