Harum Malam Minuman Kesihatan Terbaik Wanita

by - November 22, 2014

Greetings and Assalamuamualaikum to all.


Harum Malam Minuman Kesihatan Terbaik Wanita. Harum Malam diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. Harum Malam ini merupakan supplement khusus untuk kaum wanita. Supplemen yang dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Bukan itu saja, malah dapat merawat masalah seperti keputihan, gatal² vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan lain² lagi.

Harum Malam bukan sahaja untuk wanita yang sudah berkahwin tetapi sesuai juga untuk anak dara. Boleh di ambil setiap hari walaupun period, dalam pantang dan menyusu bayi. Untuk wanita yang mengandung tidak digalakkan untuk mengambil supplement ini kerana dikhuatiri akan mengalami kesukaran bersalin (sempit).

Golongan yang sesuai ambil minuman kesihatan Harum Malam:

✔ Wanita Berkahwin
✔ Anak Dara
✔ Wanita Berpantang
✔ Sesuai untuk yang menyusukan anak
✔ Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas


Kebaikan dan Kelebihan Harum Malam:

✿ Tubuh akan wangi semulajadi jika diamalkan berterusan.
✿ Ia mampu membantu menyihatkan dan mencegah bau badan.
✿ Mencegah masalah dalaman wanita dan memberikan tenaga
✿ Menambahkan stamina untuk melakukan aktiviti seharian
✿ Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
✿ Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
✿ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
✿ Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
✿ Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon
✿ Mengurangkan tekanan dan tension
✿ Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan


Antara Khasiat lain Harum Malam:


1. Membantu menyegar & menyihatkan badan.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
4. Melegakan panas badan.
5. Menegangkan dan mencantikkan payudara.
6. Memulihkan rasa rapat.
7. Mewangikan miisa V dan mengetatkan otot kewanitaan.
8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
9. Menambah keharmonian suami isteri.
10. Menyihatkan rahim.
11. Mengatasi masalah keputihan dan senggugut
12. Menghilangkan PUTIH berlebihan di Miisa V
13. Memulihkan luka dalaman selepas bersalin
14. Memperbanyakkan susu badan.


Kebaikan dan kelebihan Harum Malam ini telah terbukti keberkesanannya dengan feedback dan testimoni-testimoni yang positif dari penggunanya. Ini kerana ramuan hebat yang digunakan di dalam produk Harum Malam ini mempunyai 1001 kebaikan yang tidak disangkal lagi dari segi kesihatan tradisional malahan telah terbukti dari kajian-kajian saitifik. 

Ramuannya terdiri daripada?

✿  Ekstrak Ros
✿  Sirih
✿  Buah Tin
✿  Kismis
✿  Madu
✿  Goji
✿  Limau purut
✿  Kayu Serapat
✿  Buah Delima
✿  Manjakani
✿  Pueraria Lobata
✿  Pueraria Mirifica


Kebaikkan kandungan di dalam produk Harum Malam

Harum Malam diperkaya dengan khasiat dan kebaikan dengan 100% ramuan asli yang terdiri daripada  Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, dan Senna. 


KHASIAT RAMUAN HARUM MALAM

Sireh - Khasiat Daun Sirih 

Apa yang menarik tentang sirih sehingga ramai yang mempercayainya sebagai ubat tradisional yang sangat mujarab? Tumbuhan menjalar ini boleh mencapai sehingga puluhan meter dengan batang kayu yang mengandungi antiseptik pembunuh kuman pada semua bahagiannya.


MANFAAT DAN KHASIAT DAUN SIRIH

Daun sirih sebagai ubat kudis dan gatal, ubat gusi berdarah, ubat panas dalam, menghilangkan bau mulut, ubat jerawat, ubat keputihan dan mengubati air susu berlebihan. Selain itu, daun sirih juga digunakan untuk mengubati bronkitis, ubat luka terbakar, hidung berdarah, ubat bisul, ubat mata gatal dan merah disamping sebagai mencegah bau mulut dan kerosakan gigi.






DAUN SIRIH SEBAGAI UBAT KEPUTIHAN - Sediakan 10 helai daun sirih yang telah dicuci bersih dan rebus dalam 2.5 liter air. Gunakan air rebusan yang masih suam untuk miss V anda.

Selain masalah bau badan, daun sirih juga sangat mujarab dalam menjaga organ intim kaum wanita terutamanya masalah yang paling banyak dialami oleh kaum wanita iaitu keputihan. Walaupun tidak kelihatan di hadapan orang lain seperti jerawat yang sering mengganggu namun keputihan akan menyebabkan penghidapnya berasa tidak selesa sehingga menjadikan mereka malas untuk melakukan aktiviti berat dan memerlukan tenaga yang banyak.

Jadi, si daun sirih ini boleh menjadi ubat mujarab kerana ia dapat mengurangkan rembesan cecair semulajadi pada organ intim wanita. Daun ajaib ini dipercayai sangat efektif untuk membunuh bakteria yang menyebabkan kegatalan. Produk berasaskan sirih ini sangat laris bukan sahaja kerana manfaatnya yang tidak ternilai tetapi juga kerana aroma semulajadinya yang sangat wangi dan menyegarkan.


DAUN SIRIH SEBAGAI PENGHILANG BAU BADAN - Ia diketahui mengandungi zat-zat aktif yang mampu menghilangkan bau badan. Sediakan 5 helai daun sirih kemudian rebus dengan 2 gelas air sehingga menjadi satu gelas sahaja. Minum pada waktu siang. 

Manfaat daun sirih yang lain ialah untuk melawaskan pembuangan angin (kentut), menghentikan batuk, mengurangkan peradangan dan menghilangkan gatal. Zat yang terdapat pada daun sirih selain mengandungi zat aromatik yang menghangatkan, ia juga bersifat antiseptik dan dipercayai dapat meningkatkan ghairah seks. Bukan itu sahaja, para pakar juga menyatakan bahawa sirih mengandungi zat yang merangsang saraf pusat dan daya fikir bahkan boleh mengurangkan dengkuran.

Khasiat Bunga Ros

Pernahkah anda terfikir kenapa kalau kita makan makanan yang berbau seperti petai, jering atau sesetengah minuman maka apabila kita membuang air kecil pasti bilik air akan berbau, apalagi kalau kita berpeluh. Harum Malam diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani bau badan. Jika diminum 2 kali sehari 1 sudu besar setiap pagi sebelum sarapan dan 1 sudu besar sebelum tidur, badan pasti berbau enak. 

KHASIAT BUNGA ROS BAGI KESIHATAN

Bunga Ros dipercayai memiliki 7000 jenis di seluruh dunia dan dipercayai berasal dari negara China. Bunga ini tumbuh subur di Eropah. Saponin, kardenolin, polifenol, tannin dan flavonoid menjadikan bunga ros sangat berkhasiat untuk kesihatan. Berikut merupakan beberapa khasiat bunga ros bagi kesihatan.

1. Mencegah kedutan kulit. Kandungan polifenol di dalam ros mampu melembapkan kulit, berfungsi sebagai serum dan minyak tubuh supaya dapat mencegah kedutan kulit.

2. Meningkatkan kolagen. Kandungan vitamin C dalam bunga ros dapat meningkatkan kolagen dalam tubuh badan.

3. Menyembuhkan penyakit seperti batuk, gigitan serangga, bengkak pada tubuh, campak, melancarkan kitaran menstruasi, senggugut, kekejangan dan masalah rahim.

4. Memelihara kesihatan rambut. Kandungan dalam ros dapat membantu mengatasi kerosakan rambut serta mengatasi pelbagai masalah rambut supaya rambut sentiasa sihat.

5. Mengurangkan stres. Aroma harum dan zat yang terdapat di dalam bunga ros dapat mengurangkan stres. Malah, sejak zaman dahulu masyarakat Rom dan Yunani kuno menjadikan bunga ros sebagai pereda rasa cemas dan ubat depresi.

6. Memelihara kesihatan organ tubuh seperti dapat menyihatkan mata dan membersihkan gigi.

7. Mengurangkan sakit kepala. Dengan kandungan zat yang menenangkan dan mempunyai efek terapi menjadikan bunga ros berkhasiat untuk mengurangkan sakit kepala.

8. Mengatasi masalah pencernaan dan khasiatnya ini sangat popular di kalangan masyarakat India kuno. Bunga ros dianggap mampu mengatasi masalah pencernaan dan memelihara metabolisme tubuh badan.

9. Mencantikkan kulit. Kandungan asid lemak omega-3 dan omega-6 berkhasiat untuk memperbaiki kerosakan kulit.

10. Sebagai penyembuhan kulit. Jika mengalami masalah kemerah-merahan pada kulit disebabkan oleh pembesaran kapilari, peradangan ataupun kesan luka bakar, bunga ros dipercayai dapat menyembuhkannya.

Buah Tin - Menyingkirkan keracunan (toksin), mencairkan tekak, mengurangkan batuk yang berpanjangan lantas melapangkan dada. Membersihkan hati (kidney) dan jantung dan membersihkan lendir dalam usus.

Kismis - Menguatkan daya ingatan, mengubati penyakit lupa, mencerdaskan minda, membersihkan hati, mencerahkan mata.

Goji - Membantu memanjangkan umur, meningkatkan tenaga dan kekuatan fizikal, membantu menurunkan tekanan darah tinggi, Anti Kanser, mengekalkan paras yang sihat, mengimbangi paras glukos dan mengawal diabetes, meningkatkan Libido dan Fungsi Seksual, Tidur nyenyak, Meningkatkan sistem imun, meningkatkan kesuburan, menguatkan otot dan tulang, menguatkan daya ingatan, mengurangkan batuk, membantu penghadaman.

Limau Purut - Jus buah limau nipis membunuh kuman disenteri, kolera dan tifoid. Asid sitrik yang terkandung dalam limau nipis berkesan menghilangkan lemak dan menguruskan badan, melegakan perut, melancarkan penghadaman.

Pueraria Mirifica

Pueraria Mirifica - Bagus untuk kulit untuk menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, mengurangkan garis-garis halus, menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri, menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak, melembutkan kulit - kulit kurang kasar dan kering, merawat jerawat dari dalam, mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan.

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA

Berikut merupakan antara khasiat pueraria mirifica terhadap kesihatan.

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA UNTUK KULIT

1. Menegangkan kulit yang mengendur
2. Menegangkan dan menghaluskan kulit
3. Mengurangkan garis-garis halus
4. Menyihatkan kulit yang kusam supaya kembali berseri dan menjadikan warna kulit sekata
5. Mengecilkan liang roma dan mengurangkan minyak
6. Melembutkan dan mencerahkan kulit 
7. Mencerahkan dan menghilangkan lebam di bawah mata 
8. Mengatasi masalah kulit kasar dan kering 
9. Mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan 
10. Melambatkan proses penuaan dengan efektif


KHASIAT PUERARIA MIRIFICA UNTUK PUNGGUNG

1. Mengangkat dan menegangkan payudara dan punggung
2. Menjadikan bentuk tubuh lebih padat dan berisi
3. Membesarkan payudara yang mengalami pertumbuhan terbantut
4. Menjadikan payudara dan punggung supaya lebih seksi
5. Mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekeliling payudara
6. Memelihara kecantikan payudara supaya kelihatan lebih tegang dan anjal
7. Menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara

Akibat kemerosotan dan kekurangan penghasilan kadar estrogen di dalam tubuh badan disebabkan oleh peningkatan usia akan mengubah bentuk tubuh seseorang wanita. Selain daripada faktor usia, melahirkan anak dan cara pemakanan juga menjadi antara penyebab kepada perubahan bentuk tubuh wanita.

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA UNTUK KUKU

1. Mencegah kuku daripada menjadi rapuh
2. Menguatkan kuku supaya tidak mudah merekah dan pecah
3. Meningkatkan dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat
4. Kuku akan kelihatan lebih bersinar dan tidak pucat

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA UNTUK RAMBUT

1. Mencegah rambut daripada rosak dan tidak bermaya
2. Mengawal rambut supaya tidak rapuh dan bercabang
3. Menggalakkan pertumbuhan rambut baru
4. Mengawal keguguran rambut
5. Melambatkan penuaan rambut dan mencegah rambut daripada cepat beruban
6. Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar dan hitam berkilat

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA UNTUK TUBUH BADAN

1. Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
2. Membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA UNTUK RAHIM DAN VAGINA

1. Mengangkat dan menegangkan rahim seperti bentuk asal
2. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
3. Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
4. Mencegah jangkitan pada vagina
5. Menjadikan dinding dan pintu vagina supaya lebih anjal dan ketat
 secara semulajadi
6. Meningkatkan dan mengaktifkan cecair semulajadi di dalam faraj

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA UNTUK KESIHATAN

1. Meningkatkan kesegaran, tenaga dan kadar libido
2. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
3. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung dan arteriosklerosis
4. Mencegah penyakit diabetes dan tekanan darah tinggi



Kayu Serapat - Mengetatkan otot rahim dan seluruh tubuh agar padat, melancarkan haid, 
 awet muda, merawat keputihan dan gatal pada kemaluan, menyihatkan rahim, menghaluskan
 kulit dan melambatkan menopause.

Buah Delima - Dalam perubatan Yunani dan homeopati, delima dapat mengubati cirit birit,
 sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi dan kurang lawas penghadaman, membuang lemak
 dan juga mengeluarkan  toksin dari badan.

Manjakani - Awet muda, merawat otot-otot dalam faraj, mengawal lendir dan lelehan dalam
 faraj serta nifas, menegangkan payudara melawaskan buang air besar, menyingkirkan toksin
 dari tubuh.

Pueraria Lobata - Mengandungi estrogen untuk pembesaran dan ketegangan buah dada, 
 kulit dan rambut yang lebih sihat.

Senna - Melangsingkan tubuh, mengurangkan kolesterol, mengecilkan perut, peluntur lemak 
 dalam tubuh bagi penderita obesiti.


Produk Harum Malam ini keluaran Legacy Secret Trading yang merupakan syarikat bumiputra 100% yang mengeluarkan produk supplement untuk kulit serta kesihatan dalaman.

Cara pengambilan:
Pagi : 1 sudu sebelum sarapan
Malam : 1 sudu sebelum tidur
*boleh diminum terus
*Pastikan anda menggunakan sudu plastik kerana Harum Malam mengandungi madu, 
dikhuatiri jika menggunakan sudu besi akan hilang khasiatnya. Boleh disimpan dalam
 peti sejuk. Produk Harum Malam Halal dan lebih 7 tahun dalam pasaran..

Kandungan:
Isipadu : 250 ml
Berat : 580 gram

Pantang Larang HM:
– Elakkan minuman berais
– Ibu mengandung tidak dibenarkan
– Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja ( Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan )
– Untuk kesan yang maksimum, amalkan setiap hari.

Antara Testimoni Pengguna Harum Malam












Untuk Tempahan


How to Order
Harga Harum Malam RM33 sm / RM39 ss
Untuk maklumat lanjut, sila layari

Jika anda berminat, boleh terus membuat pesanan di



Pertandingan entri blogger mengenai kebaikkan kandungan di dalam produk Harum Malam ini dianjurkan oleh Legacy Secret Sdn Bhd. Info dan maklumat diambil dari, www.legacysecret.com/  dan LegacySecretTrading serta testimoni dari pengguna Harum Malam. Sumber Image dari google/image.com. Entry ini adalah olahan penulis berdasarkan maklumat dan info yang diambil dari sumber yang telah dinyatakan. 

Pengumuman blogger contest ini diambil dari, http://letopkeypad.blogspot.com/2014/11/hadiah-wang-tunai-bernilai-rm4800-cepat.html


You May Also Like

5 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You