CPUV 86 Nuffnang | Nike Running Tights Campaign

9:19 AM

Greeting and Assalamualaikum to all.

CPUV 86 Nuffnang | Nike Running Tights Campaign

Thank you so much Nuffnang and readers. Yang ni kempen ke-4 yang tengah running untuk bulan Februari 2015. Banyak kempen yang dah credited. Alhamdulillah for that. Shad tengah gigih kumpul earning dari Nuffnang nak beli xperia Z3. Nak tengok, mampu ke tidak nak mencapai sampai ribuan ringgit earningnya pun. Tu yang tak cashout earning tahun lepas tu. Earning tu tak kan hilang kan?Hehehe.

Kempen kali ni datangnya dari Nike. Nike Running Tights. Tunggu punya tunggu tak munculkan diri pun iklan ni.


Please mention kalau anda klik nuff shad, will visit your blog back and klik nuff to you too.
(Nampak tak gigihnya nak kumpul earning dari Nuffnang ni). Hehehe.
Thank you Nuffnang and readers.

You Might Also Like

7 Comment

  1. hi..blogwalking..jom klik2 $$$$ :D

    ReplyDelete
  2. bestnya kak shad..huhu dayah lama x dapat cpuv T_T

    ReplyDelete
  3. hi..blogwalking..jom klik2 $$$$ :D

    ReplyDelete
  4. blogwaking...#klik ...#visit and follow my blog on shukranzahari.blogspot.com . ....Happy blogging

    ReplyDelete
  5. blogwalking here..come and visit my blog and happy klik-ing..haha
    http://blogyangkosong.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. masyuk ni Shad banyak dapat cpuv.. nanti boleh banje =P

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Informasi

Travel & Beauty Blog

Sponsored