Tanggal 1 April 2015 | Welcome Aboard to GST's World

11:11 PM

Greeting and Assalamualaikum to all

Tanggal 1 April 2015 | Welcome Aboard to GST's World 

Patut ka nak cakap Welcome GST? Selamat Datang? Ohhhoo. Nehi kabi nehi. Rasanya ni bukan berita yang menggebirakan buat semua rakyat Malaysia. Sampai sekarang aku tak boleh nak hadam, apa kebaikan GST ni kepada rakyat. Iklan dekat TV kemain lagi kan cakap GST itulah inilah, bagus lah, tak membebankanlah, nak membantu ekonomi negaralah. Weehh, habuk pun tak leh nak hadam ni apa yang bagus sangat GST ni.

Sebelum daku merepek-meraban malam ni, I should put a stop then.
 And, enjoy the lyrics below. Wuhuuuu..

Lirik Lagu Terbaik Raya 1 April


Indahnya sungguh di 1 April
Ramainya orang bersuka ria (2x)

Adikku manis muram sahaja
Menunggu April penuh bermakna (2x)

Usahlah abang gundah gulana
Mari hadapi bersama-sama (2x)

Harga yang baru sedang menunggu
Di 1 April bertemu mesra (2x)

Katamu dulu janji tepati
Kusanjung walau sakit di hati (2x)

Pada yang sokong terima kasih
Kerana anda kami merana (2x)

Miskin dan kaya sama sahaja
GST bakal pukul sekata (2x)

Saling bermaaf kita bersama
GST kekal selama-lamanya (2x)

sumber lagu - wasap group


Nampak tak betapa gambar kat atas tu tak seiring dengan tajuk dan content entry ni. 
Duh-whatever. Lepas ni, kena berjimat cermat, pandang je lah cupcake2 tu,
nak makan buat sendiri kat rumah. 

Jom baca 


You Might Also Like

7 Comment

  1. GST nie mengajar kita berjimat cermat. XD
    banyak la orang yg cari pendapatan lebih dengan berbisnes lepas nie. :D

    ReplyDelete
  2. GST lagu dr fazley pun treding gak.. kita kena berjimat cermat la lepas ni

    ReplyDelete
  3. bhahaha macam2la orang skarang ni.. kretip miahaha..

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Informasi

Travel & Beauty Blog

Sponsored