Tonton Online Hati Perempuan Minggu 5 [Ep17 - Ep20]

12:53 AM

Greeting and Assalamualaikum to all

Tonton Online Hati Perempuan Minggu 5 [Ep17 - Ep20]


hati perempuan tonton online

PROMO Minggu 5

 

Minggu yang penuh dengan emosi mungkin.

Hati Perempuan Episod 17 



Seem like Danial Idrus macam dah baik kan. Ok done satu penghalang. Ada satu halangan lagi
iaitu Ku Lin, watak yang talam dua muka! Duri dalam daging. Bikin perosak rumah tangga orang je. Tg Zaril dengan Yuhanis ni tak habis-habis gaduh je. Hurm..

Hati Perempuan Episod 18


Hati Perempuan - Episod 18 - 28/4/2015 by KoleksiDrama


Memang dugaan betul kan nak melayan kerenah perempuan mengandung ni. Suami sekalian
diharap anda dapat bersabar ya. Kesian la jugak tengok Tg.Zaril melayan kerenah Yuhanis ni.
Sebab Yuhanis ni degil dia lain macam sikit. Beremosi sungguh lah episod minggu ni.

Hati Perempuan Episod 19


Hati Perempuan - Episod 19 - 29/4/2015 by KoleksiDrama

Ohmy, kepura-puraan sungguh Tg.Amalin ni. I can't stand to watch her part.
Realiti hidup memang macam tu kan. Benda yang bukan hak kita tu lah yang kita nak sangat.
Sampai kadang-kadang boleh membawa derita kepada orang lain. Nampaknya Ku Lin
tak sampai tahap Daniel Idrus lagi, memahami konsep redho. Hehe..

Hati Perempuan Episod 20


Hati Perempuan - Episod 20 - 30/4/2015 by KoleksiDrama

Tonton Online & Download Hati Perempuan Full Episod

You Might Also Like

4 Comment

  1. dah lama tak layan drama..anak je yg tekan Astro Ceria

    ReplyDelete
  2. Layang cerita ni petang2..menyampah dengan Ku Lin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn,,, dia tu obses dengan Ku Ril.. seram lak orang2 macam ni kan..

      Delete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Heart 1

Travel & Beauty Blog

Sponsored