Rezeki May 2015 | Cpuv Nuffnang | Cash RM200 | Souvenir

by - May 28, 2015

Greeting and Assalamualaikum to all

Rezeki May 2015 | Cpuv Nuffnang | Cash RM200 | Souvenir. Alhamdulillah, masih ada lagi curahan dan limpahan rezeki buat kita semua. Thank you Allah. Konsep rezeki tu luas sebenarnya. Diberi kesihatan yang baik itu juga rezeki. Dipermudahkan segala urusan itu juga rezeki. Jodoh awal itu juga rezeki. Zuriat yang soleh dan solehah juga adalah rezeki. Bersyukurlah kita. Ucapkan Alhamdulillah. "Maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan?".

nuffnang

Tiap-tiap hari kalau online mesti tak sah kalau tak check e-mail dan singgah sekejap ke laman Nuffnang. Ada yang macam Shad tak, hehe. Nuffnang bagi CPUV lagi lah. Terima kasih Nuffnang. Baru lah semangat sikit nak blogging bila dapat banyak CPUV ni kan. Tahniah jugak kepada yang dapat CPUV ini ya. Kena up kan pageview lah macam ni kan. Sebab gigih nak kumpul capai RM500 earning baru nak cashout. Hehe. Sekarang baru ada RM328++. Weheee. Kalau rajin, klik la iklan Nuffnang Shad ye, hehe. Thank you. CPUV Nuffnang kali ini dari kempen Maxis OnePlus One dan Colgate 360 Charcoal Gold.

kontest herba

Bulan March lepas, Shad ada join Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora yang dianjurkan oleh Kak Nora. Shad share tentang pokok kayu manis. Alhamdulillah, dapat tempat kedua. Sipi-sipi ja nak dapat tempat pertama kot. Hehe. Hadiah tempat pertama cash rm400 dan Smartphone sebijik. Ha, nak henphone tu sebenarnya. Dah lama nak tukar phone baru, tapi tak kesampaian lagi. Hehehe. Tapi sungguh, tak sangka sebenarnya tersenarai dalam senarai pemenang. Dapat tempat kedua tu pun dah syukur Alhamdulillah. Ni rezeki best friend shad nak kawen minggu depan ni, boleh la beli hadiah kat dia. Huhu.

souvenir dari kak jm

Ha, yang ni pulak dapat parcel dari Kak JM (http://jarimanistravel.blogspot.com/). Sampai dah beberapa hari dah, hehe. Okkey, comel sangat FM tu, ada motor comel lagi, hehe. Projek menghias peti sejuk lah lepas ni. Thank you so much Kak JM for the souvenir. Siap dapat note bentuk hati lagi tu. Korang kalau nak tau banyak info nak pi korea, kena terjah blog Sis JM. Korea tu macam dah kampung halaman Kak JM je. 

Terima kasih untuk semuanya. Thank you. 

You May Also Like

15 Comment

  1. Tahniah Shad..Alhamdulillah...semoga makin murah rezeki Shad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik mimie... :D alhamdulillah.. semoga dimurahkan rezeki kita. amin..

      Delete
  2. alhamdulillah dan tahniah shad..rezeki yang tak dijangka kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, rezeki tak dijangka.. terima kasih kak.. :D

      Delete
  3. alhamdulillah tahniah, semoga shad terus dimurahkan rezeki yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, terima kasih kak farah.. amin.. :D

      Delete
  4. tahniah.. murah rezeki shad..

    ReplyDelete
  5. SS kenal sangat si cik Jari Manis tu.. he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ho ho ho... bff sis ss.. tak dapat dipisahkan kan.. hehe

      Delete
  6. seriously banyak tu.. CT sendu.. tak smpai RM50 pun senang cerita..
    nak cashout pun tak sampai hati nak tengok hahaha..
    share tips please..

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You