Nuffnang End of Sept 15 | Thank You

by - September 28, 2015

Greeting and Assalamualaikum to all.

Nuffnang End of Sept 15 | Thank You. Dah lama tak update cerita pasal Nuffnang. Kekangan waktu juga idea nak update blog mungkin. Mood melayang juga mungkin. Apa-apa pun terima kasih Nuffnang sebab masih memberikan blog picisan ini status "geli-geli" aka Glitterati walaupun jarang sangat dah nak update blog terchenta ni. 


Thank you juga untuk mereka yang rajin singgah ke sini. Kerana anda amount kempen CPUV saya ada juga nilai-nilainya, hehe. Boleh la buat beli gula-gula kan. Thank you Nuffnang sebab ada juga CPUV campaign yang bagi berseri-seri akaun Nuffnang saya ni. Mohon On Going lelama di situ dan mohon bertambahlah earningnya. Hek. 


Last cash out pada Jul 2015, RM341.18. Bertabahlah nak kumpul banyak-banyak lagi lepas ni. Tips mudah nak cepat naik earning? Rajin blogwalking, rajin update blog untuk dapatkan UV tinggi setiap hari. Lagi banyak UV, makin tinggi nilai earning yang akan dapat. Yang ni fakta. So, kalau anda nak berjaya kumpul earning yang masyuk, mohon rajinkan diri menaikkan UV blog harian anda ya. Mana ada benda datang bergolek saja tanpa ada usaha kan? True. Reality. Mohon setuju.  


Apa-apa pun, berblogging lah dengan berhikmah. Share benda yang berfaedah. Happy blogging to all. Selamat Hari Raya Korban. Macam terlewat ja ucapan ni. Hek. Till then. See ya.

You May Also Like

4 Comment

  1. Uish banyak gila cashout! Nad pun tgh syok kumpul ni walaupun cpuv takde lah sebanyak tu ahaha.

    ReplyDelete
  2. Tahniah ya. Banyak betul. Saya kumpul 3 tahun baru dapat jumlah yang sama. hehe.

    ReplyDelete
  3. banyaknyaaa kempen Shad dapat.. CT sayup2 ja..

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You