8share Bagi RM10 | Thank You 8share

by - October 30, 2015

Greetings and Assalamualaikum to all.

8share Bagi RM10 | Thank You 8share. Okey, ini entry 8share lagi. Ce komen sikit, sapa yang ada akaun 8share. Mesti ramai kan. Semalam Shad check e-mail, eh Yuna ada hantar e-mail lah. Terkejut sekejap, ingatkan apa lah. Rupa-rupanya, ada orang nak bagi RM10 lah. Hehe. Ok, kalau ada yang perasan, 8share sekarang kan dah maju setapak. Bukan saja dapat earning dari Specials, tapi ada jugak dapat hadiah barangan best. Kebanyakannya gadget, benda yang orang tengah gila sekarang ni.


Ok, tak mau cerita part tu. Nak cerita yang RM10 ni. Bukan nak menunjuk kata dapat RM10 tu. Sebenarnya nak bagitau kepada mereka yang ada akaun 8share, jangan segan-silu nak join segmen atau giveaway yang 8share buat. Selalu ada naik notification dekat bahagian sidebar tu. Join aje bila berkesempatan. Mana tau, ada rezeki, dapat hadiah, dapat tambah earning lagi.


Ini earning latest Shad. RM50 dah cashout, tapi tak masuk lagi dalam akaun. RM10 8share earning, yang Yuna bagi ni lah. RM4.90 earning terkumpul lepas cashout RM50 hari tu. Tak ke senang nak dapat earning dekat 8share ni kan. Rasanya kalau join giveaway/segmen dari 8share ni macam lagi berbaloi je kan. Hehe. So, kepada anda yang ada akaun 8share, rajin-rajin kan diri untuk join giveaway dari 8share. Ada yang nak daftar? Nah klik sini untuk Join. 

Till then. Salam Jumaat.

You May Also Like

8 Comment

  1. bestnyaaa. Lissa pun ada 8share.. tapi tatau pula 8share ada buat segmen dan ga.. hehe mau join nii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ada ja share buat.. hehe.. kena join.. :D

      Delete
  2. waaaa, syok nyeee kak.. pernah nampak GA tu.. tp mcm segan nak join.. hahaha'tp tgk entry ni, okay wow!! nak try laa lain kali.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. MESTI JOIN. 8share selalu jugak buat giveaway cenggini.. hehe.. boleh la earning kita cepat naik kan, hehe.. :D

      Delete
  3. bestnya! rasa mcm ada akaun 8share tp dah xigt password. email mana guna pun xtau. haha

    ReplyDelete
  4. besnye shad..syu pon join jgk 8share, cuma skang slow skit..heehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, tahniah shad.. Bestnyaaa..")

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You