Dwi Dara Collagen Complex | Product Review

by - March 04, 2016

Greetings and Assalamualaikum to all.


Dwi Dara Collagen Complex | Product Review. Hi everyone, I'm back with a new product review. I have received this product not long ago. Thank you dear Farra for this opportunity. I got to try this healthy one! Healthy ingredients yang awesome. I enjoy the sip! Hehe.

Dwi Dara Collagen Complex

Dwi Dara Collagen Complex is basically health and beauty liquid supplement consist of 20 sachets per unit. For every sachet contains of 20ml mixed botanical liquid. Consuming this supplement is an easy one, just tear and sip. Tak perlu bancuh atau shake :)

Produk ini sesuai untuk mereka yang berumur 16 tahun ke atas. Wanita hamil, wanita menyusukan bayi dan lelaki yang mementingkan kesihatan dan kecantikkan juga boleh consume. Bertindak untuk memutihkan kulit, menghilangkan jerawat, kurangkan kulit berminyak! Dan banyak lagi.

'What you eat is what you are'. Pernah dengar ungkapan ni tak? Hehe. Apa yang kamu makan, itulah kamu. Tapi memang betul pun kan. Kalau anda mengamalkan pengambilan buah-buahan, sayur-sayuran dan makanan yang berkhasiat, sudah tentulah badan pun menjadi sihat.

Dwi Dara Collagen Complex

Gambar di atas menunjukkan antara ramuan utama yang digunakan di dalam supplement Dwi Dara Collagen Complex. Ramuan/ Ingredients: Hydrolyzed Collagen, Orange, Lemon, Grapefruit, Honey, Pomegranate, Dates, Apple Stemcell, Grape Stemcell, Kiwi Stemcell and Argan Stemcell.


Supplement Dwi Dara Collagen Complex ini mempunyai banyak khasiat dan manfaat yang hebat, sehebat ramuan yang digunakan. Maklum mengetahui, bahan-bahan yang digunakan sangat bagus untuk kesihatan dan banyak digunakan di dalam produk kecantikan masa kini. Kurma dan madu yang juga merupakan makanan Sunnah juga merupakan antara ramuan yang digunakan. 

Khasiat kecantikan dan kesihatan Dwi Dara Collagen Complex boleh dirujuk di dalam gambar di bawah. Ramuan hebat semestinya akan memberikan kesan yang hebat bukan.

Dwi Dara Collagen Complex

Khasiat Kecantikan dan Kesihatan Dwi Dara Collagen Complex

  • Kulit yang cerah, gebu, bersih dan sihat
  • Sekatakan tona kulit dan mengecilkan pori pori
  • Mengecut dan menghilangkan jerawat
  • Membantu pengelupasan sel kulit mati
  • Memperbaiki dan memperbaharui sel kulit
  • Hilangkan kulit kusam dan anti-penuaan
  • Tingkatkan pembentukan kolagen
  • Menegang dan menganjalkan payudara
  • Memudar dan menghilangkan parut jerawat
  • Menstabilkan tekanan darah
  • Mengawal berat badan
  • Menyingkirkan toksin dalam badan
  • Ketahanan badan serta imunisasi yang lebih baik
  • Badan lebih bertenaga

Cara Penggunaan/ How to consume:

  1. Ambil satu paket satu kali setiap hari, sebaiknya sebelum makan. 1 sachet per day preferably 1 hour before meal/ breakfast.
  2. Koyakkan paket dan hirup terus ke dalam mulut. Tear the sachet and sip directly into the mouth. 

Cara Penyimpanan/ Storage Direction:

  1. Simpan di tempat sejuk dan kering bersuhu bilik. Store in a cool, dry place.
  2. Elakkan cahaya matahari. Avoid direct sunlight.

Dwi Dara Collagen Complex

Review

First impression, of course the box. Sangat cantik packaging Dwi Dara Collagen Complex ni. Nak buat hadiah pun boleh. Nak buat barang hantaran kahwin pun boleh. Hehe. Comsume Dwi Dara Collagen Complex sangat memududahkan sebab hanya perlu koyak sachet dan enjoy the sip.

Liquid supplement ni warna lebih kurang coklat clear. Agak pekat juga cecair supplement ni. Rasa Dwi Dara Collagen Complex ni, seriously first time masuk mulut, terus rasa kurma. Rasa manis-manis buah. Ada rasa masam manis. Sedap. Kira kena la dengan tekak untuk terus koyak dan terus hirup. 

Dwi Dara Collagen Complex

Lepas consume Dwi Dara Collagen Complex ni, badan rasa lebih bertenaga. Kalau sebelum consume supplement ni, time kerja sampai lewat malam, kadang lesu tak bertenaga. Badan memang letih sangat. Bila amalkan Dwi Dara Collagen Complex ni, ada nampak perubahan. Rasa cergas je.

Untuk kecantikan pula, rasanya nak kena consistent consume lagi beberapa box, mungkin boleh nampak perubahan yang lebih ketara. Dan satu point lagi untuk Dwi Dara Collagen Complex ni, kalau dulu selalu susah atau jarang nak membuang, lepas consume supplement ni, macam mudah pulak ke tandas. Ada orang cakap, kalau kita tiap-tiap hari membuang, itu tandanya usus kita sihat. Ye lah kan, membuang tu kan, buang toksin dalam badan. Bila toksin dah dikeluarkan, badan pun jadi sihat. Ye dak.

Suka Dwi Dara Collagen Complex sebab ramuan dia yang best sangat. Ada kurma, madu, delima dan banyak lagi buah-buahan lain. Rasa pun sedap. So, kalau ada yang nak try, boleh terus contact number di bawah. More detail, boleh view facebook dan instagram DwiDara Authorized ya.

Dwi Dara Collagen Complex

Dwi Dara Collagen Complex
Quantity : 20 ml x 20 sachets/ unit
Price : MYR 130.00 (WM) | MYR 140.00 (EM)
BRD $75.00 (BRUNEI) | SGD $75.00 (S'PORE)
Instagram: @dwidaraauthorized
Hotline: 018-219 5350

You May Also Like

1 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You