My DIY Mug from Printcious

by - October 21, 2016

Greetings and Assalamualaikum to all.

Gift. Hadiah. Let me know if you happened to bump into someone who doesn't like gifts and to receive gifts. Berani kerat kuku jarilah kalau ada yang cakap tak suka dapat hadiah.

Yeay, finally. Yang ditunggu telah tiba. I am all excited for a moment. My first ever customized mug. Ya, designya Shad buat sendiri tau. Walaupun tak cantik di mata anda, tetapi cantik di mata Shad. Hehe. Perasan pulak kan. Wow, ada mug design sendiri. Mana Shad dapat ni? This adorable mug is from Printcious. Previously, Shad dah pernah cerita tentang Online Gift Shop yang ada menawarkan khidmat customize your own gift. Link is here. Lebih kurang DIY jugak lah. Kita design sendiri design apa yang kita nak, then Printcious will print it for us.

Contoh macam mug pink Shad ni lah. Sayang pulak nak guna. Bila tengok je mug ni rasa nak senyum ja. Hehe. Selain mug, ada banyak lagi hadiah yang boleh kita pilih. T-shirt, phone case, caps, cushion and many more. Specialnya, kita boleh 'Do It Yourself' design yang kita nak. Dan andaikata tak nak buat sendiri design, dekat Printcious ni ada banyak design sedia ada yang boleh dipilih.

Berita baik jika anda seorang designer. Boleh tambah pendapatan sampingan tau dengan Printcious. Anda akan dapat commission dari setiap design yang anda buat itu terjual. Commission per item paling less is 30% dan paling banyak anda boleh tentukan sendiri berapa commission yang  anda nak.

So, Shad dah dapat mug DIY Shad. Service dari Printcios memang tip top. Just in 2 days time, barang yang Shad order dah sampai ke rumah with a good condition. Thank kepada Abang Skynet juga. Hehe. Tiba-tiba bila keadaan terdesak ka, tak sempat nak keluar beli hadiah untuk hadiri majlis, boleh beli dengan Printcious. And we can check the status of our product easily on the web, also the tracking number.


Untuk service printing dari Printcious, Shad bagi full marks. Memang puas hati. Neatly printed. Kemas. And untuk wrapper pun, Shad puas hati. Risau jugak kan mug ni. Fragile tu. Tapi no worries, Printcious wrapped it well. For the mug, the quality is good. And one more thing yang Shad suka, their site. Compatible both for desktop and mobile user.

Okey, untuk harga yang ditawarkan oleh Printcious, bagi Shad masih reasonable. Sebab it is a gift from your heart yang kita design sendiri kan. Special limited edition gitu. Dan, kalau anda perasan, Printcious selalu buat discount. 30% off. 20% off. Dan, pernah 50% price off time Anniversary Printcious baru-baru ini.


Conclusion, Shad puas hati shopping dengan Printcious. Bagi Shad, hadiah di Printcious memang sesuai sangat untuk gift-giving occasions. Kira macam lebih special lah hadiah kita tu. Sebab kita boleh design sendiri kan. Untuk anda yang masih tercari-cari di mana nak dapatkan hadiah DIY ini, boleh lah singgah di Online Gift Shop - Printcious. "Precious  Gift From Your Heart".

You May Also Like

3 Comment

  1. pernah jgk beli custimize mug kat sni dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. best sebab boleh design sendiri kan kak syu..
      tapi tu lah, tak boleh selalu, limited item ni pricey sikit.. hehehe..

      Delete
  2. best kan..saya pun baru je buat mug macam ni..slm perkenalan.done follow. jemput singgah blog saya ya..

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You