Lazada Online Revolution 2016 Brand For All

by - November 15, 2016

Greetings and Assalamualaikum to all.

Lazada Online Revolution 2016 Brand For All. Good morning pretty and handsome. Good day to all shopaholic. Ada yang dah start shopping ka? For sure it does. Tarikh 11 November sememangnya tarikh yang ditunggu-tunggu oleh penggemar online shopper kerana pada tarikh ini kebanyakan shopping site menawarkan potongan harga dan diskaun yang berganda. Salah satu online shopping site yang mengadakan sale besar besaran pada tarikh ini ialah Lazada. Mesti ramai yang dah sedia maklum dengan “Online Revolution” Lazada bukan.

online revolution lazada 2016

“Online Revolution” Lazada adalah acara menjual dan membeli-belah dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara yang membawa jenama, peniaga dan para pengguna bersama-sama di enam buah negara termasuklah di Indonesia (www.lazada.co.id), Malaysia (www.lazada.com.my), Filipina (www.lazada.com.ph), Singapura (www.lazada.sg), Thailand (www.lazada.co.th), dan Vietnam (www.lazada.vn).

Lazada memulakan “Online Revolution” pada 12 Disember 2012 (12.12). Acara yang bermula sebagai jualan selama satu hari telah mencetuskan kegilaan membeli-belah yang berkembang menjadi acara selama sebulan pada setiap tahun. Yes, Online Revolution 2016 Lazada berlangsung selama sebulan dari 11.11 hingga 12.12. Take your time and enjoy shopping yeah.


Bersempena dengan tema kali ini Brand for All, “Online Revolution” 2016 Lazada menawarkan beraneka produk popular dan berkualiti dari lebih 1000 jenama terkenal seperti Samsung, Nestle, Drypers, Loreal, Maybelline, Garnier, Bosch, Tefal, Microsoft dan banyak lagi dengan tawaran yang terbaik untuk para pengguna. Up to 95% diskaun.


Nak cari apa, semua ada. Pelbagai kategori produk, daripada barangan elektronik hinggalah perkakasan rumah, permainan, fesyen, dan peralatan sukan ditawarkan kepada lebih daripada 560 juta pembeli di 6 buah negara. Kesimpulannya, shopping di Lazada tidak pernah mengecewakan. Service yang diberikan memang terbaik.

handbag mango murah sale lazada




Untuk minggu ni, up to 90% off special for beauty fanatics. From 12 November until 17 November 2016. So, kepada penggemar barangan kecantikan semua, jangan lepaskan peluang ini ya. Boleh pi terjah lelaju k.


Why Should You Shop during the Online Revolution?
  • For the whole month, you will be served with all sorts of exclusive deals and offers!
  • You can shop products and items from a wide array of categories with ease through your desktop/laptop or your mobile app.
  • You will stand a chance to enjoy special money-saving deals and discounts that you will not get from any other sales!

Have a nice day pretty and handsome. And wish all of you happy shopping.

Warm regards,
Shad. Tuesday 15.11.16 at 08:00

You May Also Like

5 Comment

  1. Replies
    1. kannn.. kalau ada barang keperluan nak beli, boleh ushar ushar.. hehe..
      tapi jangan lelama tau, kang semua nak tekan masuk cart.. :D

      Delete
  2. barang shoping dah samapi dekat tangan..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. waahh, shoknya kak nad.. happy menyoping.. bukan sekali.. dah masuk dua tiga kali dah nii.. hehe..

      Delete
  3. Masuk lazada boleh habis duit hahahaha

    ReplyDelete

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You