New SAFI Shayla Pek Fleksi Review

by - November 13, 2016

Greetings and Assalamualaikum to all.

New SAFI Shayla Pek Fleksi Review. Rambut adalah mahkota setiap wanita. Kerana setiap helaian rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan pada diri. Rambut yang menawan pastinya lahir dari penjagaan yang rapi. Bagi wanita bertudung, penjagaan mahkota ini sememangnya dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat dan bermaya.

Memahami keperluan wanita bertudung moden, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita bertudung yang diperkaya dengan Habbatus Sauda telah memperkenalkan satu solusi penuh inovasi, SAFI Shayla Pek Fleksi. Okey, warganegara Malaysia semua, confirm pernah dengar tentang syampu SAFI Shayla ni kan. Yes, yang lapan jenis itu. Inovasi terbaru khas buat semua wanita, ia didatangkan juga dalam Pek Fleksi.  

pek fleksi safi shayla

Industri syampu diraikan dengan inovasi terkini
SAFI Shayla Pek Fleksi: Pelbagai Fungsi untuk lebih jimat tanpa kompromi

Inovasi Pek Fleksi bentuk terbaru mudah guna ini diambil dari perkatan "fleksibel" iaitu sesuatu yang boleh digunakan dalam pelbagai cara dan keadaan. Dengan SAFI Shayla Pek Fleksi ini, pengguna boleh menggunakan ia dalam pelbagai cara sama ada sebagai pek kembara, pek mudah guna atau digunakan sebagai pek isian semula. 3 in 1 gitu kan.

safi shayla pek fleksi

Kualiti syampu yang dikekalkan agar keberkesanannya boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat. Warna dan corak reka bentuk pada setiap variasi syampu SAFI Shayla Pek Fleksi juga dikekalkan sama dengan format asal SAFI Shayla pek pam dan botol, agar dapat memberikan kemudahan kepada pengguna untuk mencari produk ini. Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan pengguna membawa kemana sahaja. Malah, pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang. 

safi shayla pek fleksi

Thank you SAFI Malaysia, giving me an opportunity to try this out. Again. Sebenarnya, sebelum ni pernah beli dan guna. Pek botol punya, color Orange. I kind of like the smell of this shampoo's range. Sweet bau dia. So, for this one, it is SAFI Shayla Itch Control Fleksi Pack. Bau yang ini pun best juga. Ops, jangan risau, jika anda pakai syampu SAFI Shayla jenis lain, pek fleksi ini ada 8 jenis kesemua, sama seperti pek botol dan pam. 

SAFI Shayla Hitam Menawan, SAFI Shayla Segar Bermaya, SAFI Shayla Anti Kelemumur, SAFI Shayla Itch Control, SAFI Shayla Kawalan Minyak, SAFI Shayla Kawalan Rambut Gugur, SAFI Shayla Kawalan Rambut Rosak dan SAFI Shayla Licin Terurus.

safi shayla pek fleksi
safi shayla pek fleksi

Dengan satu syampu pada satu harga, pengguna boleh menggunakannya pada 3 keadaan yang berbeza. SAFI Shayla melengkapkan kehidupan wanita bertudung moden yang sentiasa mencari produk berkualiti pada harga mampu milik. Jangan ketinggalan untuk dapatkannya ya. 

SAFI Shayla Pek Fleksi 
Made in: Malaysia
Price: RM14.65/480g
Where to buy: Boleh didapati di pasaraya dan pasaraya hiper utama di seluruh Malaysia 
More Info: 
Instagram: SAFI@safimalaysia

You May Also Like

2 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You