Gadget Saya | Day 27

8:00 PM

Greetings and Assalamualaikum to all.

Gadget Saya | Day 27. A short entry for today. The only gadget yang Shad ada sekarang ialah a smartphone. Tu pun yang biasa-biasa sahaja. Tak mampu mak cik nak pakai S7 Edge. Baik duit tu buat bayar hutang ptptn dulu bagi langsai. Lemas hidup bila dibelengu dengan hutang piutang ni. What a life. Memang takkan lari dari hutang kan. Lainlah kalau lahir-lahir tu memang dah berada dalam keluarga berada. So, sama-samalah kita mengkayakan diri untuk kesenangan anak-anak di masa akan datang. What a world. Semua ni dunia sahaja. Tapi dunia ni lah tempat kita menggumpul pahala. Live well. 

Okey, cukup dengan intro yang dah macam motivasi pagi gitu. So this is the smartphone ya. Of course with the blue color. My favorite. As long as boleh guna segala function as in as a smartphone should do, that's it. 

Lenovo Vibe S1 Lite

Lenovo Vibe S1 Lite
If you would love to read the review, here is the link : lenovo-vibe-s1-lite-review.

Lenovo Vibe S1 Lite

OS : Android TM Technology with VIBE UI
Processor : 64-bit MTK 6753 octa-core 1.3GHz processor
Display : 5.0" wide-view Full HD (1920 x 1280) IPS display, 440ppi
Memory : 2GB RAM+16GB ROM
Rear Camera : 13MP PDAF rear camera w/ dual CCT flash
Front Camera : 8MP selfie camera w/ Sony sensor | built-in selfie flash
Battery : 2700mAh embedded battery
SIM : Dual SIM (Micro SIM + Nano SIM) w/ LTE connectivity

You Might Also Like

0 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You

Informasi

Travel & Beauty Blog

Sponsored