Raya Giveaway Festival with Althea

by - June 02, 2017

Greetings and Assalamualaikum to all. 

Raya Giveaway Festival with Althea. Good evening everyone. Ada di antara anda yang suka dengan barangan kecantikan dari Korea tak? Ada? Yeay, we are in the same boat! Kepada penggemar dan peminat KBeauty di seluruh Malaysia, Shad ada berita best nak share dengan semua. 

Memandangkan tidak lama lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri, Althea ingin berkongsi keriangan hari raya bersama semua dengan penganjuran Althea Raya Festival Giveaway! Mesti semua nak kelihatan cantik di hari lebaran nanti bukan. Maka, inilah masa yang sesuai untuk kita shopping sakan. Sebabnya, sekarang ni ada banyak sale! Sana-sini ada sale dan potongan harga. Untungnya, kita sebagai pembeli juga kan. Dapat harga yang lebih murah, dapat berjimat sambil cantik. Yeay! 


I am pretty sure many of K-Beauty lovers have heard about Althea, right? Bagi yang pertama kali mengetahui mengenai Althea, Althea ialah sebuah laman membeli belah atas talian yang menawarkan perkhidmatan menjual produk kecantikan jenama terkenal Korea dari skincare, cosmetic​ dan hair & body care. You name it, Innisfree, Laneige, Nature Republic, Skin Food, Etude House, Tony Moly, Missha, Yadah, Holika Holika dan banyak lagi, semuanya ada. Yang penting semuanya authentic/original, fly directly from Korea, dan semestinya menawarkan harga terbaik! 

Althea Korea

Free Shipping. 100% Authentic. Best Price. 30 Day Return

Okey, peminat barangan kecantikan Korea and Althea fans, Althea Raya Giveaway Festival kali ni memang best! Dengan setiap pembelian di Althea anda berpeluang untuk mendapat hadiah! (one gift per customer!) Hooray! Apa hadiahnya? Here we goes, the list as below. I am rooting for a new blusher. 

ABBAMART - [Raya Giveaway Festival] Powder Base U & Eye Shadow
A:CONCEPT - [Raya Giveaway Festival] Everything in A
Holika Holika - [Raya Giveaway Festival] Skinny Eyebrow Pencil
Etude House - [Raya Giveaway Festival] Dear Dariling Water Gel Tint
Beauty People - [Raya Giveaway Festival] ABSOLUTE TOK TOK TIP BLUSHER
Chica-Y-Chico - [Raya Giveaway Festival] MATT LIP
It's Skin - [Raya Giveaway Festival] Macaron Cream Filling Cheek
Witch's Pouch - [Raya Giveaway Festival] Love me Blusher (11g)
MILKY DRESS - [Raya Giveaway Festival] The White Platimum Editon_30m

Limited Edition Raya Box

Apa yang istimewanya lagi, setiap pembelian akan dihantar kepada anda di dalam The Limited Edition Althea Raya Box! So lovely special. I am one of those who love to keep the Althea Box! Coz they are so adorable. Anyone with the same hobby like me? We are alike then. Hehe. 

So, kepada yang nak shopping K-Beauty product, jom sama-sama layari website Althea. Ada diskaun best! There are also RM30 welcome gift for new members too. Oklah, Shad dah tak sabar nak shopping di Althea. Nak cari barang make-up. Wishing all of you happy shopping! 

Althea 

You May Also Like

2 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You