Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia

by - June 20, 2015

Greeting and Assalamualaikum to all.

Persiapan Hari Raya bersama Lazada Malaysia. Salam Ramadhan 1436H buat umat Islam seluruhnya. Walaupun baru sahaja masuk bulan Ramadhan, pastinya sedikit-sebanyak persiapan menjelang hari raya nanti sudah mula dibuat bukan. Ada yang bercadang-cadang untuk tukar langsir baru, ada yang sudah menempah baju raya, ada yang sudah mula membelek-belek resepi hidangan hari raya dan kuih raya bukan. 

Berita baik buat semua, Lazada Malaysia tengah menganjurkan promosi Riang Ria Raya - Jualan Hebat sempena Aidilfirti nanti. Pelbagai barangan dari kelengkapan rumah, pakaian, eksesori sehinggalah ke barangan elektronik ada di Lazada Malaysia dengan harga yang sangat berpatutan. Antara barangan yang menjadi pilihan Shad di Lazada Malaysia sempena dengan Promosi Riang Ria Raya - Jualan Hebat ialah I-ROVA Robot Vacuum Cleaner K6Stainless Steel Cookware Set 8 Pcs - Silver dan SoKaNo Trendz 5 Pcs Set Crocodile Faux Tote Bags- Blue.

1. I-ROVA Robot Vacuum Cleaner K6





RM 255.00
Before RM 961.00
You save 73%


Teknologi moden seiring dengan perkembangan terkini melahirkan inovasi baru sehingga terciptanya produk yang sangat praktikal, memudahkan dan meringankan kerja manusia seperti I-ROVA Robot Vacuum Cleaner K6. Persiapan Hari Raya kini lebih mudah dengan adanya robot vacuum cleaner ini. Kerja-kerja membersihkan rumah sebelum tibanya hari raya seperti mengemop lantai, menyapu habuk kini lebih mudah dengan I-ROVA Robot Vacuum Cleaner K6. 

2. Stainless Steel Cookware Set 8 Pcs - Silver  



RM 63.00
Before RM 220.00
You save 71%

Hari Raya kalau tak masak hidangan hari raya seperti ketupat, rendang, soto, nasi impit dan pelbagai lagi juadah hari raya memang tidak lengkap. Hari raya memang meriah dengan pelbagai juadah dan hidangan istimewa. Stainless Steel Cookware Set 8 Pcs - Silver ini Shad nak hadiahkan kepada mak. Nanti bolehlah mak memasak sakan hidangan hari raya nanti sambil tersenyum sahaja sebab dapat perkakas memasak baru.  

3. SoKaNo Trendz 5 Pcs Set Crocodile Faux Tote Bags- Blue



RM 95.00
Before RM 299.90
You save 68%

Bila tiba hari raya, sekali-sekala itu nak juga Shad bergaya sakan dengan koleksi handbag baru. Dengan potongan harga yang sangat berbaloi, memang kena ambil kesempatan keemasan ini. Rambang mata bila tengok semua barang-barang dekat Lazada Malaysia. SoKaNo Trendz 5 Pcs Set Crocodile Faux Tote Bags- Blue ini memang memikat hati Shad. Nanti bolehlah bergaya sakan dengan handbag baru ini.


Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015  dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti. 

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 :


Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada! 

------------------------------------------------------------------
Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday dengan ke link ini : LINK CONTEST  
------------------------------------------------------------------

You May Also Like

0 Comment

Greetings and Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda di sini..
Will pay a visit back! Thank You